18 Ekim 2010 Pazartesi

Siz Hiç Aşktan Ölür Gibi Korktunuz Mu ?

 Tek bir kelimenin beni bu denli korkutacağı aklımda yoktu küçükken.. ona eşdeğer korkularım da oldu tabi.
Çocukken annem yaramazlık yaptığımda "babana söyliyeceğim" dediğinde de korkardım. Çünkü babam ceza verir,
bir daha yapmamam için bu şekilde uyarırdı beni.. Düşünüyorum şimdi keşke aşık olduğumda babam yine ceza verse
bir daha yapmasam.. aşık olmasam ..
    İnsan bence her şeyde frenleyebilir kendini.. diyet yapar yemek yemez
iradesine sahiptir çünkü. Sigarayı bırakabilir.. Zorlansada bırakır o lanet şeyi..  Çoğu bağımlılığından kurtulabilir iradelidir çünkü.. peki ya aşk?
aşktan kurtulabilir mi? aşkın iradesi yok mu ? varsa eğer aklımın dur dediğine kalbim neden dur demiyor ?

Korkuyorum.. deliler gibi hemde.. güçlü biriyim aslında toparlarım kendimi.. ancak yıkık bir binanın üstüne çıkılan kat ne kadar sağlam olabilir ki ?
üstelik "bana aşık olma,üzülürsün.." diyen birine aşık olmak daha büyük bir yıkım olmaz mı ? onunla ilk konuştuğumuzda yemin ettim aşık olmayacaktım ama
hükmedemiyorum kendime. Deliler gibi özlüyorum.. sesi, kokusu,dokunuşu... sürekli anımsıyorum bunları deliriyor da olabilirim aslında :)) korkuyorum bu yüzden
dur diyemiyorum bi türlü ... aşık olamamayı bile beceremiyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder