18 Ekim 2010 Pazartesi

Seni hiç özlemiyorum ...

gereksiz canım yandı seninle..
şimdi iyiki diyorum..
iyiki bir anda çekip gitmişsin
yavaş yavaş yaşamamışım acını,,
bir anda yanmış canım.
öyle daha çok acırdı biliyorum..
neden bunu yaptığını şimdi anlıyorum...

biliyomusun seni hiç özlemiyorum...
hiç dinlemiyorum o şarkıyı,
koklamıyorum giydiklerini,
aynada seni görürüm diye
bakamıyorum kendime...
hiç seslenmiyorum sana.
sohbet arası adın geçer diye
görüşmüyorum kimseyle ..
yokluğunu zorda olsa anlıyorum..

söylemişmiydim? seni hiç özlemiyorum
o sokaktan hiç geçmiyorum
gittiğimiz kafede kapandı artık
biz herşeyimizi o sokakta bıraktık
aklıma geldiğinde hayallerimi kovuyorum
onlarıda inciltmenden korkuyorum...

içim okadar acıyo ki
ismin hala canımı yakıyo
her yağmur yağdığında ağlıyorum
gidişin aklımdan çıkmıyo
tenin hala yastığımda,, öyle güzel kokuyo ki
hala kandırılmış umutlarımla, sevildiğimi sanıyorum !!
Söylemişmiydim? seni çok özlüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder