7 Kasım 2010 Pazar

vize haftası işkencesi

Vize haftası her öğrencide olduğu gibi benimde tam anlamıyla psikolojik çöküntüye uğradığım dönemlerden biri.. kısaca sınav haftası sendromu dediğimiz bu rahatsızlık yakın cağda tıpta da yerini alacak gibi gözüküyor .. şahsen ben kendimce geliştirdiğim çalışma metodlarını kimseye önermiyorum çünkü ciddi anlamda çöküntüye uğratıyor.. sınav haftası boyunca sabahlamak mesela sabaha kadar ders çalışıp (bu süre zaafında nesscafe-sigara ve türevleri çokça tüketilir) sınavdan sonra öküz gibi uyumak sonra gece 11 civarı kalkıp yine sabahlamak ....... bu böyle sürüp gidiyor.. sonrasımı evet göz altı torbaları, suratta gereksiz sivilceler, denge bozukluğu , göz bebeğinde kızarıklıklar, uyku düzensizliği, değişik tribal rüyalar ve daha sayamadığım bir çoğu .. kısacası uyku düzeninizin içine sçmadan zamanında çalışın !! ben yaptım siz yapmayın benim gibi olmayın allah hepimizi vizelerinden azad etsin amin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder